یکشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: قاچاقچیان سلاح در حالی که 30 قبضه سلاح کمری و جنگی را در باک بنزین یک دستگاه خودروی شورولت جاسازی کرده بودند و قصد فروش آن را به یک قاچاقچی سلاح در کرج داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

چندی قبل ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان تهران در جریان فعالیت یک باند قاچاق اسلحه در کرج قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند را آغاز کردند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که اعضای این باند قصد دارند محموله بزرگی از اسلحه را با استفاده از یک خودروی شورولت از غرب کشور به کرج قاچاق کنند. با این اطلاعات، تمامی مسیرهای ورودی به استان تهران تحت کنترل پلیس درآمد تا اینکه اوایل دی‌ماه، ماموران موفق شدند خودروی موردنظر را در حوالی کرج ردگیری کنند.

بعد از توقیف این خودرو، 2 سرنشین آن مدعی شدند که راننده و مسافر هستند و هیچ نسبتی با هم ندارند اما وقتی دیدند که ماموران پلیس، اطلاعات کاملی درباره محموله اسلحه دارند، به قاچاق این محموله اعتراف کردند.

بعد از اعترافات قاچاقچیان، بیش از 30 قبضه سلاح کمری که در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد و هر دو متهم به اداره پلیس انتقال یافتند. به گفته رئیس پلیس استان تهران، در بازجویی از 2 مرد جوان، خریدار محموله اسلحه نیز دستگیر و هر سه متهم با صدور قرار قانونی راهی زندان شدند.

کد خبر 99206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز